Interwiev - Anita Malenica

04.10.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Iako je naravno prezauzeta u uvo predizborno vrijeme kao i oko mnogih drugih stvari koje se tiču političke scene u nas Anita je napokon uspjela odvojiti pola sata vremena za razgovor koji sam još davno dogovorila s njom.

U javnosti slovi kao novinarka bez dlake na jeziku (dobro, nije valjda da se i njoj neka dlaka baš nikad ne zapetlja oko jezika) no, dobro...

Nakon dugogodišnjeg rada u 'Slobodnoj Dalmaciji' prelazi u 'Večernji list' gdje je zadužena za praćenje unutarnje politike. Unatoč iznenađenju koje je izazvala među bivšim kolegama novinarima s kojima je radila 11 godina rastanak je protekao u dobrom ozračju.

Osim gostovanja u raznim televizijskim emisijama, javnost koja nije osobito zainteresirana za politiku, mogla ju je upoznati u televizijskim emisijama 'Piramida', 'Sanja'...

Koliko je spremna žestoko braniti svoje mišljenje o političkim aktualnostima, isto toliko joj je nepojmljivo pustiti medije da čeprkaju po njenom privatnom životu, te tvrdi da nije jedna od onih koja bi sa svojim muškarcem po kojekavim revijama pozirala u svom privatnom stanu, u jedinoj oazi skrivenoj od očiju javnosti.

Kakav si plivač? Znaš li skakati na glavu?
Odličan sam plivač, i znam skakati na glavu. Učitelj mi je bio tata Edite Grubišić na bazenima Jadrana.

Da li začepiš nos kad zaroniš?
Ne.

Imaš li braće ili sestara?
Imam mlađeg brata, iako svi misle da je stariji od mene jer djeluje puno ozbiljnije. A najdraži član obitelji je moj nećak Nino kojeg sam razmazila totalno. Kupujem mu što god poželi i najdraže mu je sa mnom ići na kave, kako on voli reći: 'Idemo u život!'

Koje dječje igre su bile popularne kad si bila klinka, naime, imam poznanike u Prološcu koji su mi pričali o starim dječjim igrama nadasve zanimljivih naziva ( potezanje klipa, pisde, gude, pitonjaka...)?
Ma ne, to su prastare igre naših roditelja! Mi smo uglavnom igrali graničara.

Je li kakva ljubav aktualna?
Je, al ne želim o tome razgovarati.

Koji ti je najbolji frajer među hrvatskim glumcima?
Gorana Navojca i Mlikotu neću navoditi, budući da su mi prijatelji, ali recimo da bi to bio Mladen Vulić.

A među političarima?
Perica Bukić, Kalmeta, a i Čačić ne izgleda loše...

Da li bi Hrvatska trebala imati ženu za predsjednicu i koja bi to mogla biti od trenutnih na našoj političkoj sceni?
Nemam ništa protiv žene u funkciji predsjednice države, a u ovom trenutku to bi jednino mogla biti Vesna Pusić koja je obrazovana, civilizirana i ima obiteljski pedigre.

A Kolinda?
Nema šanse.

Kako se Željka Antunović pokazala kao ministrica obrane?
Mislim da nije bila tako loša.

Tko je Poštar?
Točno znam tko je on! On je jedan nezadovoljnik kojem sam stala na žulj, pa je svoje je frustracije pokušavao liječiti napadajući me komentarima na mom blogu. No je to prestalo kad sam mu dala do znanja da znam tko je.

Da li te je T-Zombix zaista podržao prilikom pokretanja bloga 'U ringu' i što se zapravo dogodilo budući da on tvrdi suprotno?
O tome ne razmišljam.

Da li pisanje bloga treba biti posao po narudžbi poslodavca ili stvar vlastitog reagiranja na aktualna zbivanja?
Nikako posao po narudžbi, pišem ono što mislim.

Koliko prostora u medijima zaslužuju Višnjićeva izvanbračna avantura i afera Pokos-Radeljak i kakvo je tvoje mišljenje o tim događajima koji već mjesecima pune novinske stupce?

Smatram da je dobro da se takve stvari objavljuju jer je Višnjić pozanata osoba i mora snositi posljedice svoga ponašanja.

Što se tiče Vlatke i Radeljaka, potpuno mi je nezamislivo, bez obzira kakve probleme supružnici imali u svoja 4 zida, da netko može na takav način izbaciti ženu iz kuće. Primitivno.

Da li ti je poznat koji od likova iz Big Brother kuće?
Ne znam nikog, niti iz ove niti iz prethodnih sezona. Potpuno su mi nepoznati. To me ne zanima niti malo.

Tko će pobijediti na izborima?
Bit će tijesno, ali mislim da su malo veće šanse za pobjedu na strani HDZ-a jer će dobiti dosta glasova iz dijaspore.

Franjo Tuđman?
O njemu kao povijesnoj ličnosti mislim pozitivno. U povijesti će ostati zapamćen kao prvi predsjerdnik samostalne Hrvatske. Njega, kao i većinu ljudi iz politike treba gledati u punini njihove biografije. Povijest ga neće pamtiti po gušenju medijskih sloboda nego po tome da je bio na čelu Hrvatske za vrijeme stvaranja države.

Kako objašnjavaš posthumno veličanje Ivice Račana koji kao veliki političar nije bio u stanju komunicirati niti na jednom stranom jeziku?
Jednako kao i malo prije što sam rekla, i njega treba gledati kroz prizmu njegove cijele biografije, a ne samo iz perioda dok je bio u Vladi. Račan je živio i '71. kada je bio na strani onih koji su progonili hrvatske nacionaliste, kada je njegova uloga bila negativna, ali je živio i 90. i 2000. kada je imao pozitivnu ulogu.

Dražen Budiša?
Izvrsno obrazovan, pošten i kvalitetan kao osoba, ali s izrazito velikim hendikepom - antitalent za 'tajming' i loše bira suradnike.

I na kraju, ipak malo privatnog...
Svojevremeno su me na nekakvom eventu snimili s partnerom i u novinama je osvanuo naslov da sam se zaručila, što je u mojoj obitelji izazvalo pomutnju i nisu mogli vjerovati da za tako nešto saznaju iz novina (što naravno, nije bila istina)!

Hoće bit udaje uskoro?
Hoće.