Ples s političarima

12.12.2007.

Image and video hosting by TinyPic

Gdje čeljad nije bijesna, kuća nije tijesna. Eto i nas korak do dogovora! Malo fali, malo fali..., lalalala


Image and video hosting by TinyPic
Memedi: 'Ja sam bio pobjednik još 25. studenog, ali i sad sam ponovno pobjednik!'
Jesi, brate...


Image and video hosting by TinyPic
A mi ćemo lagano, kao i do sada...iz prikrajka. 'Radimire, pleši sa mnom, takva sam i gotovo...'


Image and video hosting by TinyPic
Milanović: 'Tko se zadnji smije, najslađe se smije, nego gdje mi je tim???'
Ugasio se osmijeh Zokijevom licu, ili mi se samo čini?!...


Image and video hosting by TinyPic
Antunović: 'Nismo mi još otplesali svoje, a ti Jurčiću, ne daj se, ljudi su snaga, sjećaš se?'


Image and video hosting by TinyPic
Jordan: 'Donijeli smo neke odluke. Nešto smo odlučili. Evo vam HSU-ove blokiće, jako su lijepi, nisu ni crveni, ni plavi...!'